خدا رو شکر استقبال از دوره‌ی از صفر 2 خیلی خوب بوده؛ ولی نکته اینه که خیلی از عزیزانی که تمایل به شرکت در این دوره رو دارن ساکن شهری غیر از تهران هستند.

خب ما این رو می‌دونیم که رفت و آمد میتونه خیلی سخت باشه. البته از صفر 2 رو بجای 10 هفته ، توی 5 هفته برگزار میکنیم که این موضوع تا حدی راحت تر بشه.

اما به هر حال ما تصمیم گرفتیم که در کنار ثبت‌نام حضوری برای از صفر 2 ، شروع به ثبت‌نام غیر حضوری هم بکنیم. و با این روش ، هنردوستانی که ساکن شهری غیر از تهران هستند و یا به هر دلیلی نمی‌تونن  در کلاس‌ها شرکت کنند هم، امکان بهره‌مندی از کلاس ها رو دارا باشند.

شیوه‌ی کار به این صورته که از جلسات حضوری از صفر 2 فیلمبرداری میشه و این فیلم‌ها بعد از تدوین ، هر هفته در اختیار شرکت‌کنندگان غیرحضوری از صفر 2 قرار میگیره. در انتهای هر هفته هم در یک ساعت مشخص ، امکان پرسش و پاسخ در مورد مطالب تدریس شده‌ی اون هفته وجود داره.

ما سخت مشغول بررسی نکات فنی از صفر 2 غیر حضوری هستیم ؛ اعم از اینکه ارسال فیلم ها در چه روزی باشه ، زمان و پلتفرم پرسش و پاسخ کی و کجا باشه و همچنین در مورد قیمت‌‌گذاری این متد ثبت‌نام در حال بررسی هستیم.

و من این متن رو فقط به این دلیل نوشتم که شما رو در جریان امور قرار بدم.

اگرچه کلاس حضوری بسیار موثرتر هست..

این رو میدونیم که حاضر شدن در کلاس مزیت‌های زیادی داره. از جمله اینکه شما در هر هفته 4 ساعت زمان پرسش و پاسخ با من رو دارید ، در جو کلاس قرار می‌گیرید (و این بی‌نهایت مفیده) ، با افرادی مثل خودتون آشنا میشید و این منجر به ایجاد کانکشن‌های کاری میشه و …

ولی خب به هر حال ما تمام تلاش خودمون رو میکنیم تا عزیزانی که در از صفر 2 غیر حضوری هم شرکت میکنند بتونن حداکثر بهره‌وری ممکن رو داشته باشن.

الان که این متن رو می‌نویسم هنوز ثبت‌نام حضوری ادامه داره و بلیت های غیر حضوری روی سایت قرار نگرفته. اگر دوست دارید در جریان اخبار قرار بگیرید و از زمان فروش بلیت‌های غیرحضوری مطلع بشید ، می‌تونید در اینستاگرام ، من رو دنبال کنید.